Lotayamm

ရုပ္မရင့္ရေလေအာင္ ဒါေလးေတြ ေရွာင္ေပးပါ
shweinnlay.com
|
2018-10-17




ရုပ္ရင့္ေစမယ့္ အစားအေသာက္ ၁၀ မ်ိဳး
အစားအေသာက္ဟာ လူရဲ့ ဇီဝကမၼနဲ ့ရုပ္ပိုင္းေျပာင္းလဲမႈမွာ အေတာ္ေလး သက္ေရာက္မႈရိွပါတယ္။ အရြယ္မတိုင္ခင္ သူ ့အရြယ္နဲ ့သူ ့အဆင္ တင့္တယ္ေစဖို ့အတြက္ ဒီလိုအစားအစာေတြကုိ ေလွ်ာ့စားမယ္ဆိုရင္ ပိုျပီး အရြယ္တင္ေစမွာပါ။


(၁) ခ်ိဳခ်ဥ္ေခ်ာင္း
သၾကားအစားမ်ားျခင္းဟာ အသားအေရပ်က္စီးမႈ ျမင့္ေစပါတယ္။ ဒီဘက္ေခတ္မွာ သၾကားဓါတ္အလြန္အကြ်ံစားသံုးမႈဟာ ေသဆံုးႏိုင္တဲ့အထိ အႏၱရာယ္ရိွေနပါတယ္။


(၂) တူးျခစ္ေနတဲ့ အသား
အသားကင္ေတြ သိပ္စားမိေနတယ္ဆိုရင္ ဒီေန ့ကစျပီး ကိုယ့္ရုပ္ရည္ မပ်က္စီးေစဖို ့ထိန္းသင့္ပါျပီ။ ကြ်မ္းေနေအာင္ မီးပူေပးထားတဲ့ အသားဟာ အေရျပားေပၚက ကိုလာဂ်င္ေတြကို ျဖဲခဲြတာေၾကာင့ ္ရုပ္ရင့္ေစပါတယ္။


(၃) အရက္




အရက္ေၾကာင့္ ရုပ္ၾကမ္းလာတာက သိသာပါတယ္။ လိုတာထက္ ပိုျပီး အရက္ေသာက္မိမယ္ဆိုရင္ အသည္းတင္ ထိခိုက္တာ မဟုတ္ဘဲ အသားအေရ ညိဳညစ္တာ ၊ အကြက္ထတာ ၊ေတြပါ ၾကံုႏိုင္ပါတယ္။


(၄) ျပဳျပင္ထားတဲ့ ပင္လယ္စာ
ဒီဘက္ေခတ္မွာ ပင္လယ္စာနာမည္နဲ ့အေရာင္ ၊ အနံ ့နဲ ့ပံုသ႑ာေျပာင္းထားတဲ့ အစားအေသာက္ သံုးေဆာင္မႈက ေခတ္စားေနပါတယ္။ ဒီပင္လယ္စာတုေတြဟာ အသက္အရြယ္ ၾကီးရင့္မႈကို ျမွင့္တင္ေပးျပီး အေရျပားက်န္းမာေရးကို အားနည္းေစပါတယ္။


(၅) ဝိုင္ျဖဴ




အရက္ဟာ ခံတြင္းေျခာက္ေစျပီး သြားရည္ကို ခန္းေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘက္တီးရီးယား မ်ိဳးပြားမႈကို အားေပးရာေရာက္ျပီး သြားနဲ ့ခံတြင္းျပႆနာ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ဝိုင္ျဖဴမွာ ပါတဲ့အက္စစ္ဓါတ္ေၾကာင့္ သြားစြယ္ေတြ စားသြားျပီး သြားပိုးေပါက္ေတြ ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။


(၆) မာဂ်ရင္း
ေထာပတ္အစားထိုး သံုးတဲ့ မာဂ်ရင္းဟာ အေရျပားကို ထိခိုက္ႏိုင္ေစတယ္လို ့သုေတသနေတြက ဆိုထားပါတယ္။ မာဂ်ရင္းစားတဲ့ သူေတြဟာ မစားတဲ့ သူေတြထက္ ပါးေရနားေရေတြ ပိုလိမ့္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။


(၇) ဆားဓါတ္မ်ားတဲ့ အစားအစာမ်ား
အာလူေၾကာ္လိုမ်ိဳး ဆားပါဝင္မႈျမင့္တဲ့ အစားအစာေတြကလည္း အရြယ္တင္ခ်င္သူေတြ ေရွာင္သင့္တဲ့ အစားအစာေတြပါ။


(၈) သံပုရာရည္
ေကာင္းက်ိဳးေတြ အမ်ားၾကီး ရိွေပမယ့္ အက္စစ္ဓါတ္ေၾကာင့္ သြားက်န္းမာေရး ထိခိုက္ႏိုင္ေစပါတယ္။


(၉) ေကာ္ဖီ
ေကာ္ဖီ ၊ လက္ဖက္ရည္တို ့ကလည္း အေရျပား က်န္းမာေရးမွာ ေရွာင္ရွားသင့္တဲ့ အစားအေသာက္ေတြပါ။


(၁၀) ပူစပ္စပ္ အစားအစာမ်ား
အရြယ္တင္ ႏုပ်ိဳခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ အစပ္ေရွာင္ရမွာပါ။ အစပ္စားမ်ားရင္ အသားၾကမ္းတမ္းျပီး ရုပ္ရင့္လြယ္ေစပါတယ္။



Some text some message..