Lotayamm

ေကာ္လာဂ်င္ျမင့္တက္ေစဖို႔ စားေပးသင့္တဲ့ အစားအစာေတြ
hellosayarwon.com
|
2019-03-14

အသားအေရေ လးလွေအာင္လုပ္မယ္လို႔ စဉ္းစားလိုက္ရင္ ေနပူမခံရေအာင္ကာကြယ္ဖို႔ ျပီးတာနဲ႔ ေခါင္းထဲမွာ ေပၚလာတာတစ္ခုက

ေကာ္လာဂ်င္ေ သာက္မယ္ေပါ့။ ေကာ္လာဂ်င္ေသာက္ရင္ အသားေလးလွလာမွာပဲလို႔ေတြးမိတယ္ၾကတယ္ဟုတ္။ ေကာ္လာဂ်င္ဆိုတာက ေဆးေတြေသာ္မွရမွာလား။ အစားအစာေတြကေနေရာ မရႏိုင္ဘူးလား။ ဒီတစ္ေခါက္ေတာ့ အသားအေရလွေအာင္ အေထက္အပံ့ေပးတဲ့ ေကာ္လာဂ်င္ရရွိႏိုင္တဲ့

အစားအစာေလးေတြ အေၾကာင္းေျပာျပေပးမယ္ေနာ္။

ေကာ္လာဂ်င္ဆိုတာ



ေကာ္လာဂ်င္ဆိုတာက အရြယ္တင္ႏုပ်ိဳေစျပီး လွပေနေစတဲ့

ပရိုတင္း တစ္မ်ိဳးေပါ့။ အလွအပအတြက္ အားျဖည့္ေပးေနတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ေလးဆိုလည္း မမွားပါဘူး။ ခႏၶာကိုယ္မွာရွိေနတဲ့ ပရိုတင္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္ျပီး အေရျပား၊အရိုး၊ၾကြက္သား၊

အရိုး ႏု၊အရြတ္၊ေသြးေၾကာနဲ႔ အူမၾကီးေတြမွာရွိတဲ့ တြယ္ဆက္တစ္ရႈးေတြကို အားျဖည့္ေပးထားပါတယ္။

ခႏၶာကိုယ္မွာ ေကာ္လာဂ်င္နည္းလာရင္ ဘာျဖစ္မလဲ
ေကာ္လာဂ်င္ဆိုတာက ပရိုတင္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္ျပီး

ခႏၶာကိုယ္ ထဲမွာအလွ်ံအပယ္ရွိတဲ့ ပရိုတင္းတစ္မ်ိဳးပါ။ ၾကြက္သားေတြ။ အရိုး၊ အရြတ္၊ အေၾကာ၊ ကိုယ္တြင္းအဂၤါေတြ၊ ေသြးေၾကာ၊ အေရျပား၊ အူအတြင္းနံရံေတြ နဲ႔ အျခားေသာတြယ္ဆက္တစ္ရႈးေတြထဲမွာရွိပါတယ္။ ေကာ္လာဂ်င္ပမာဏကို မတိုင္းတာႏိုင္ေပမယ့္ ကိုယ္တြင္းမွာ ေကာ္လာဂ်င္ပမာဏ က်ဆင္းလာတဲ့အခါ

အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈ ကို ခံစားရႏိုင္ပါတယ္။ လကၡဏာေတြအေနနဲ႔ကေတာ့

အေရျပားေတြ တြဲက်လာတာ၊ အေရးအေၾကာင္းေတြေပၚလာတာ

အေၾကာေတြေ တာင့္တင္းတာ၊ အရြတ္ေတြေတာင့္တင္း
ၾကြက္သားေတြေလ်ာ႔ရဲလာတာ
အရိုးႏုေတြ ထိခိုက္ပ်က္စီးတာေၾကာင့္ အဆစ္ေတြနာတာ

အစာေျခစနစ္ အတြင္းနံရံေတြအားနည္းလာတာေၾကာင့္ အစာေျခ အူလမ္းေၾကာင္းဆိုင္ရာ ျပႆနာေတြ ခံစားရတာမ်ိဳးျဖစ္နိုင္ပါတယ္။

ခႏၶာကိုယ္မွာ ေကာ္လာဂ်င္တိုးေစဖို႔ဘာေတြစားရမလဲ
ကီဝီသီး ခႏၶာကိုယ္က ေကာ္လာ၈်င္ထုတ္လႊတ္ေအာင္လႈံ႔ေဆာ္ရာမွာ အေရးပါတဲ့

ဗီတာမင္ C ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ေနပါတယ္။ ဘယ္ရီသီးေတြ ေကာ္လာဂ်င္ထုတ္လႊတ္ေစဖို႔ အေရးပါတဲ့ ဓာတ္တစ္ခုျဖစ္တဲ့ ဗီတာမင္ C ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ေနပါတယ္။

ဓာတ္တိုးဆန္႔က်င္ပစၥည္းေတြ လည္း ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ေနတာေၾကာင့္

Free radical  ေတြရဲ႕ ရန္ကေန အသားအေရကို ကာကြယ္ေပးႏိုင္မွာပါ။ အယ္လ္မြန္ေစ့


အယ္လ္မြန္ေစ့မွာ အေရျပားအတြက္ အေရးပါတဲ့

အာဟာရ တစ္မ်ိဳးျဖစ္တဲ့ ဗီတာမင္ E ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ေနပါတယ္။

ဗီတာမင္ E က ဓာတ္တိုးဆန္႔က်င္အာနိသင္ပါရွိျပီး Free Radical ေတြေၾကာင့္ ေကာ္လာဂ်င္ဆဲလ္ေတြ ပ်က္စီးတာမ်ိဳးမျဖစ္ေအာင္လုပ္ေဆာင္ေပးပါတယ္။ ဗီတာမင္ C နဲ႔အတူလည္း ေကာ္လာဂ်င္ထြက္ရွိမႈ ျမင့္တက္လာေအာင္လုပ္ေဆာင္ေပးပါတယ္။



ေထာပတ္သီး



ေထာပတ္သီးကလည္း အေပၚမွာ ေျပာခဲ့တဲ့ အယ္လ္မြန္ေစ့လိုပဲ ဗီတာမင္ E ၾကြယ္ဝ ပါဝင္ေနသလို ဓာတ္တိုးဆန္႔က်င္အာနိသင္လည္း လံုေလာက္စြာပါရွိတာေၾကာင့္ အေရျပားနဲ႔

ဆံသား ကို က်န္းမာေစနိုင္ပါတယ္။



မုန္လာဥနီ






မုန္လာဥနီမွာ ပ်က္စီးသြားတဲ့ အေရျပားကိုျပန္လည္ေကာင္းမြန္ေစဖို႔နဲ႔ ေကာ္လာဂ်င္ေတြကို ျပန္လည္စုေဆာင္းေပးႏိုင္တဲ့ ဗီတာမင္ A ပါဝင္ေနတာေၾကာင့္ ေကာ္လာဂ်င္ ျမင့္တက္ေစခ်င္သူေတြစားသံုးေပးလို႔ရပါတယ္။ မုန္လာဥနီမွမဟုတ္ပါဘူး။ အျခားဗီတာမင္ A ၾကြယ္ဝစြာပါရွိတဲ့

ကန္စြန္းဥ ၊ တရုတ္ဇီးသီး၊ သခြားေမႊး၊

သရက္သီ းေတြကလည္း ေကာ္လာဂ်င္ကို ျမင့္တက္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးႏိုင္ပါတယ္။








အစိမ္းေရာင္ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြ ဟင္းသီးဟင္းရြက္အမ်ားစုက အစိမ္းေရာင္ေတြပါ။ ဒါေပမယ့္ အစိမ္းေရာင္ရင့္ရင့္ျဖစ္ေနတဲ့ ပန္းေဂၚဖီစိမ္း၊ ဟင္းႏုႏြယ္၊ ကိုက္လန္တို႔လိုမ်ိဳး ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြက အာဟာရၾကြယ္ဝသလို ဗီတာမင္ A၊ ဗီတာမင္ C နဲ႔ ဗီတာမင္ E တို႔ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ေနျပီး ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ေကာ္လာဂ်င္ထုတ္လုပ္မႈပမာဏကို တိုးေစႏိုင္ပါတယ္။


  ၾကက္သြန္ျဖဴ

ေကာ္လာဂ်င္ထုတ္လုပ္မႈကို တိုးတက္ေစနုိင္တဲ့ မရွိမျဖစ္အေရးပါတဲ့ သတၱဳဓာတ္တစ္မ်ိဳးျဖစ္တဲ့ ဆာလဖာ ပါဝင္ေနတဲ့ ၾကက္သြန္ျဖဴက ေက္ာလာဂ်င္အမွ်င္ေတြ ပ်က္စီးမသြားေအာင္ ကူညီေပးျပီး အေရျပားနဲ႔ အဆစ္ေတြကို က်န္းမာေစႏိုင္မွာပါ။



ဖရံုေစ့ အခြံမာသီးေတြနဲ႔ အေစ့အဆန္ေတြမွာ ဇင့္ဓာတ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ေနတာေၾကာင့္ ေကာ္လာဂ်င္ပမာဏတိုးေအာင္လႈံ႔ေဆာ္ကူညီေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အသားအေရလွပဖို႔ ေကာ္လာဂ်င္မ်ားမ်ားလိုခ်င္တယ္ဆိုရင္ သစ္ၾကားသီးနဲ႔ ဖရံုေစ့တို႔ကို စားေပးလို႔ရပါတယ္။







Hello Health Group   သည္ ေဆးပညာဆိုင္ရာ အၾကံေပးခ်က္မ်ား၊ ေရာဂါရွာေဖြျခင္းႏွင့္ ကုသျခင္းမ်ား မျပဳလုပ္ပါ။





ပင္မစာမ်က္ႏွာ

သတင္း

ဂိမ္း

၀န္ေဆာင္မႈမ်ား
Some text some message..