Lotayamm

ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖုိ႔ အခ်ိန္မေပးႏုိင္ဘူးလား?…ဒါမ်ိဳးေလးေတြမွတ္ထားပါ
trend.com.mm
|
2019-03-14




စားပြဲခံုမွာထိုင္ျပီေဟ့ဆုိရင္ ေတာ္ရံုနဲ႔ျပန္မထျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။မနက္မိုးလင္းလို႔ရံုးေရာက္လာ၊ရံုးမွာ တစ္ခ်ိန္လံုးထုိင္အလုပ္လုပ္၊ထမင္းထြက္စား၊
ညဘက္ျပန္နဲ႔ ကိုယ့္က်န္းမာေရးအတြက္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔ေတာင္အခ်ိန္မရွိတဲ႔သူေတြရွိပါတယ္။ဒီလုိမ်ိဳးေန႔စဥ္ထုိင္တာမ်ားလာျပီး လႈပ္ရွားမႈ
မရွိေတာ့တဲ႔အခါ ခႏၶာကိုယ္အဆီေတြတက္လာျပီး ကုိယ္အေလးခ်ိန္တုိးလာေစပါတယ္။ဒီေတာ့ ဒီနည္းလမ္းတိုတုိထြာထြာေလးေတြကုိ ေခါင္းထဲမွတ္
ထားမယ္ဆုိရင္ သင့္က်န္းမာေရးအတြက္ ပုိျပီးအသံုး၀င္အေထာက္အကူျပဳလာပါလိမ့္မယ္။ဘယ္လိုနည္းလမ္းေလးေတြလဲ?








*ေလွကားကုိသံုးပါ
ခါတုိင္းဓာတ္ေလွကားနဲ႔ပဲ အျမဲတက္ေနက်ဆိုရင္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးသလိုျဖစ္ေအာင္ ေလွကားကုိေျပာင္းလဲသံုးစြဲပါ။








*မတ္တပ္ရပ္ရတဲ႔အခိ်န္ပုိပါေစ
ကုိယ္က ထုိင္ခံုမွာေကာ္နဲ႔ကပ္ထားသလို ထုိင္ျပီးအလုပ္လုပ္ေနရတဲ႔သူဆုိရင္ ပုိျပီးေတာ့ေတာင္မတ္တပ္ရပ္သင့္ပါတယ္။အထုိင္မ်ားလာတဲ႔အခါ ဆီးခိ်ဳေရာဂါ၊
အ၀လြန္တာေတြ၊ဒူးနာ၊ခါးနာတာေတြျဖစ္လာႏုိင္ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ နာရီ၀က္တစ္ခါေလာက္ သန္႔စင္ခန္းသြားတာ၊ေရသြားထည့္တာမ်ိဳးနဲ႔
လမ္းခဏခဏ ထေလ်ွာက္ေပးသင့္ပါတယ္။ထုိင္တဲ႔အခါမွာလည္း ခပ္မတ္မတ္ထုိင္ဖို႔ မေမ့ပါန႔ဲ။


*တစ္ေန႔တာရဲ႔အခ်ိန္ ၁၀မိနစ္ေလာက္ကုိ အက်ိဳးရွိရွိသံုးပါ
မနက္ေစာေစာထျပီးျဖစ္ေစ အခ်ိန္ ၁၀မိနစ္ေလာက္ယူပါ။ျပီးရင္ Wall Sit ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ။ပံုထဲကလို နံရံကုိမွီ၊ဒူးႏွစ္ဖက္ကုိ ပုခံုးအက်ယ္အတုိင္း
ထား၊လက္ဆန္႔တန္းျပီးထုိင္ထတစ္၀က္လုပ္ေပးတဲ႔ေလ့က်င့္ခန္းျဖစ္ပါတယ္။ဒီေလ့က်င့္ခန္းကို ေသခ်ာမွန္ကန္စြာလုုပ္မယ္။ပံုမွန္လုပ္ေပးမယ္ဆုိရင္
ခႏၶာကုိယ္အတြက္ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ဒါမွမဟုတ္ ရံုးတြင္းသန္႔စင္ခန္းသြားတဲ႔အခ်ိန္မွာလည္း ခဏတျဖဳတ္လုပ္ေပးလုိ႔ရပါတယ္။








*ေျခေထာက္ေျမွာက္ပါ
ထုိင္ေနရင္းနဲ႔ သင့္ရဲ ႔ေျခေထာက္တစ္ဖက္ခ်င္းစီကုိျဖစ္ေစ၊ႏွစ္ဖက္လံုးကုိျဖစ္ေစ ေျမွာက္ထားျပီး ၅စကၠန္႔ကေန ၁၀စကၠန္႔ေလာက္အထိ အဲ႔ဒီအေနအထား
အတုိင္းေနပါ။ျပီးရင္ေျခေထာက္ကုိေျမၾကီးနဲ႔မထိေအာင္ျပန္ခ်ျပီး ေနာက္ထပ္တစ္ခ်ိန္ထပ္လုပ္ပါ။ထုိင္ေနရင္းလုပ္တာျဖစ္လုိ႔ အခိ်န္ပုိလည္းမကုန္သလို
သင့္ရဲ ႔ေျခေထာက္က်န္းမာေရးအတြက္လည္းေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။


*ေရေသာက္ဖို႔ အလန္းမ္ေပးထားပါ
တစ္ေနကုန္ထုိင္ျပီးအလုပ္လုပ္ရသူေတြဟာ ေရဓာတ္လည္းျပည့္၀ေနဖုိ႔အေရးၾကီးပါတယ္။တစ္ခ်ိဳ႔က ေရတစ္ဘူးကုန္သြားရင္ ထမထည့္ၾကေတာ့ဘူး။
ေသာက္လည္းမေသာက္ျဖစ္ၾကေတာ့ဘူး။တစ္ေန႔တာအတြက္ေရဓာတ္မလံုေလာက္တဲ႔အခါ ခႏၶာကုိယ္ကလည္း ထင္သေလာက္မစြမ္းေဆာင္ႏုိင္ေတာ့ပါဘူး။
ဒါေၾကာင့္ တစ္နာရီတစ္ခါေလာက္ ကုိယ္ၾကားသာရံုအလန္းမ္သံေလးထားျပီး ေရေသာက္ေပးပါ။







ကဲ ဒီအခ်က္ေလးေတြကုိ လက္ေတြ့အသံုးခ်ႏုိင္ပါေစေနာ္





ပင္မစာမ်က္ႏွာ

သတင္း

ဂိမ္း

၀န္ေဆာင္မႈမ်ား
Some text some message..